Fit all day 1800, 2000, 2500 kcal

Fit All Day 1800, 2000, 2500 kcal

Jeżeli redukcja masy ciała nie jest dla Ciebie najważniejsza, a chcesz odżywiać się zdrowo i smacznie – ta dieta jest idealna dla Ciebie. Nie musisz się martwić o codzienne gotowanie, a komplet odpowiednio dobranych posiłków pozwoli Ci na uregulowany i zdrowy tryb życia.

Przykładowe menu:

  • Owsianka z bananem i migdałami
  • Sałatka z bobu, sera feta i pomidorów
  • Naleśniki pełnoziarniste ze szpinakiem
  • Galaretka z dużą ilością owoców (brzoskwinie, truskawki, maliny i borówki)
  • Sałatka warzywna z ryżem brązowym
  • Chleb pełnoziarnisty z szynką parmeńską i ogórkiem zielonym
  • Jogurt naturalny z kiwi i płatkami owsianymi lub orkiszowymi oraz suszonymi wiśniami i rodzynkami
  • Kasza gryczana z polędwiczkami w sosie beszamelowym z kurkami i sałatką z ogórków konserwowych z koperkiem i olejem rzepakowym
  • Kisiel z owocami
  • Pieczywo typu Wasa (żytnie) i sałatka a'la grecka
Cena już od: 57 zł Zamów